Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009 vol.4











ΟΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΑΔΥΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

25 σχόλια:

  1. Τελειο ηταν το παρτυ...Ειδικα το μπαρ ηταν προτοτυπο που ηταν κατηφορικο και σου επεφτε η μπυρα.! Ασε τα τραπεζια δεν τα σχολιαζω καλυτερα. Αν μου λεγατε πιο νωρις θα σας εφερνα ενα σαπιο βαρελι απο το σπιτι αλλα κριμα το ειχα ηδη πεταξει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα κοιτα αν σου πω οτι εγω δεν πληρωσα τι εχεις να πεις? Ρωτα την πορτα για να μαθεις περισσοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως ο ανώνυμος καστριώτης είναι στην πραγματικότητα κανένας επώνυμος μαυρολιθαρίτης και δουλευόμαστε μεταξύ μας?? Λέω εγώ τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχααχ...Φιλε Νοντα οταν εγω πηγα στο παρτυ πηγα μονος μου,1 αυτο,2 Στην πορτα απο τι θυμαμαι δεν ησουν εσυ .. Πρεπει να ηταν μια κοπελα αν θυμαμαι καλα,αν και δεν ειμαι και τοσο σιγουρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1)υπαρχει αλλη μια φωτογραφια με την ανταρα να απλωνει την κουρτινα... αυτη ειναι στ΄αληθεια φωτογραφια απο την προετοιμασια...

    2)συμφωνω με ανταρα πως ο anonymosKASTR107 ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ γνωστη φυσιογνωμια του χωριου...

    3)η βραδυα νεολεας του χωριου μας ηταν τελεια παρ' ολες τις δυσκολιες π αντιμετωπισαμε...

    4)η τελευταια φωτογραφια ειναι απιστευτη!! συγχαριτηρια σε αυτον π την τραβηξε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά μου φαίνεται θα αρχίσω να νοσταλγώ εκείνες τις ένδοξες εποχές που γράφανε οι παλιοί συνθήματα αγάπης και αλληλεγγύης στο παγκάκι του Άμπλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχχχ..τι νοσταλγια,συγκινηθηκα πραγματικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η δική μας βραδυα νεολαίας ήταν καλύτερη, άσε που επειδή δεν χρειαζόμασταν φλώρους απο άλλα χωρά δεν βγάλαμε και αφίσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω να πώ στον κοντοχώριανο μας απο τη Μουσουνίτσα πώς και εκείνοι και οι Διακαίοι είναι πολύ εχρθικοί απεναντι σε εμάς και στο χωριό μας..
    Σε αυτό το σημείο εχω να αναφέρω πώς επισκέφθηκα το καινούριο μουσείο Αθ. Διάκου (ας παραλείψουμε το οτι δεν είχε τίποτα να δείξει)και ο καλοσυνάτος ξεναγός αφου με ρώτησε αν είμαι ξένη και πρίν παρει απαντηση αρχισε να μου πλασαρει τις ομορφίες του χωριού (ενώ φαινόταν καθαρα η καταγωγή μου απο την μπλούζα..)
    και αφου του ξεκαθάρησα τη καταγωγή μου,
    Μου την έμπενε συναίχεια με υπονοούμενα οτι το χώριο του ειναι ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ και προσελκύει περισσότερους τουρίστες απο το δικό μου..
    Του τη μπήκα και εγώ όμως, λέγοντας του οτι οπως και να έχει η έδρα του δήμου βρήσκεται στο χώριο μας και ΟΧΙ στο δικό του!, και πώς εμείς θέλουμε για τον τόπο μας μια ΙΠΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    και άλλα πολλά..(προτάσωντας το στήθος μου ωστε να δεί καλύτερα το σχέδιο στη μπλούζα
    και με τι καμάρι τη μόστραρα..)
    Και όμως συχωριανοί μου τα κατάφερα!!
    φεύγοντας ο κύριος με αποκάλεσε ΤΣΑΟΥΣΩ και ξεροκέφαλη μαυρολιθαρίτισσα που αγαπάω τον τόπο μου πολύ!!
    Υ.Γ.:δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους, εκείνοι έχουν μάζι μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήθελα να ήξερα ποιός το σκέφτηκε αυτό το αστειάκι με τους δημότες καλλιέων όλων των...εθνικοτήτων...! Λείπει μόνο ο kagourasGOURIWTIS!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλα αυτος ο Μουσουνιτσιωτης πολυ μπαιρακι σηκωσε..αχχχ..ποσο πισω εισαι αγορινα μου..Μιλανε ολοι μιλαει και ο ...Διακος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. eeee..eeee ti ginete edw???Milane maurol8ari kai mousounitsa???Pou o DHMOS exei xalasei ola ta lefta na po0me na ftia3ei kati flwrikous ables kai kati mitsares tis kakias wras kai apla koitaei ta 2 xwria pou exo0n pio polu tourismo...kai milate kai tsakwneste apo panw pios exei faei pio polla lefta??Ase o kastriwtis einai tis kakias wras..na min ton sxoliasw..milaei gia ta partu neoleas,exei apopsi ti stigmi pou i kastriwtissa den eixe tpt fetos...Ka8e xrono ta idia kai ta idia...Kolopedia me aftokinita gtp,,ena mapa panigiri kai alla pou an ta xaraktirisw 8a ginei salos..afiste to pedia giriste to se alo hobby...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι ναι γκουριωτη..ναι ναι οπως τα λες ειναι αγορι μου...πεταγεσαι σαν την πορδη...κοιτα λιγο τα χαλια του κωλοχοριου σου και ασε τουσ αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εσεις τι ανακατεύεστε εκεί που δε σας σπέρνουν;
    ουτε ο ένας ουτε ο άλλος έχετε κανενα δικαίωμα να μιλάτε έτσι για το χωριό μας.
    Αν δεν σας αρέσει ο δήμος Καλλιέων με έδρα το Μαυρολιθάρι να φύγετε, να πάτε αλλου..
    Και δεν καταλαβαίνω απο που πήγαζει η εχθρικότιτα σας..
    εμείς δεν μπήκαμε στο blog σας ουτε να σας βρίσουμε, ουτε να υποτιμήσουμε τη νοημοσύνη σας
    κανοντας ατοπα σχόλια με μόνο στοχο τον αρνητισμο και την εχθρηκότιτα. Δεν εχουμε σκοπό να τσακωθούμε με κανέναν γιατί πολύ απλά δεν εχουμε να χωρίσουμε τίποτα, θέλουμε τις καλύτερες σχέσεις με τους κοντοχωριανούς μας.
    Δε φταιμε εμείς αν εχετε κομπλεξ κατωτερότιτας!
    Υ.Γ:Πρέπει να το απβάλετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχα να υποθεσω πωσ εισαι πολυ μικρη σε ηλικια κρινοντας : "εχθρικότιτα σας " ,,, "αρνητισμο και την εχθρηκότιτα" ,,, "κομπλεξ κατωτερότιτας" ,,, "Πρέπει να το απβάλετε" νασια...χαχαχαχ...ανωριμα 15χρονα που εχετε αποψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ τουλάχιστον δε λεω οτι σκωτώνω καστριώτες..
    Το θεωρείς μεγάλη ωριμότιτα να θες να μας σκωτώσεις;;
    Οι όριμοι άνθρωποι κάνουν πολιτισμένες συζητήσεις, στοιχείο που εσύ δε διαθέτεις...
    Κοίτα πρώτα τη δική σου οριμότιτα
    και μίλα μετα για μένα...
    Επίσης έχε υπόψη σου πώς σε μια δημοκρατική κοινωνία όλοι έχουμε τη δυνατότιτα της ελέυθερης έκφρασης..
    Υ.Γ:μαθε τρόπους γιατι πολιτισμένοι πολιτισμένοι, αλλα θα το φάς καμια μέρα το βρομόξυλο σου..(οχι απο έμενα το 15χρονο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Prosexe ta logia sou mikro..kai na veltiwseis tin orthografia sou giati den tha pareis kalo vathmo sto sxoleio..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Paidia to partu ta spase fetos..ade kai to0 xrono0 pali..:)))Kai akoma kalitera.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν ειναι στην ορθογραφία μου το θέμα μας.
    Εχω να σου πω οτι η προσωπική επίθεση δε βγαζει πουθενά
    Αν εχεις κατι σοβαρο και λογικό να πεις πες το..
    Μην αναλώνεις ομως το χρόνο σου λέγοντας βλακείες με σκοπο να σπάσεις τα νεύρα του κοσμου..
    Τραβα στο χωριό σου στο τέλος τέλος να τα πεις αυτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριοι και δεσποινιδες, εγώ ο Καγκουρας Στρωμιτης ανακοινωνω την υποψηφιοτητα μου για προεδρος του Συλλογου Καγκουρων Καλλιεων. Ψηφιστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ KagouraGourioti

    Μια απορία έχω... Γιατί το όνομά σου είναι KagourasGouriotis και στο σχόλιο δηλώνεις Κάγκουρας Στρωμίτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. nai , sinexiste na malwnete einai wraio .. Oi diafwnies teriazoyn.. Ferte kai tin agelw sas na sas lusei ta problhmata..xaxaxaxa...Kastriwtisa FTW

    ΑπάντησηΔιαγραφή