Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

...website...

Λοιπόν, προτείνω την δημιουργία μιας ιστοσελίδας, κατ'αρχην στατικής, η οποία θα έχει το ρόλο που έχει κάθε ιστοσελίδα σε σχέση με το περιεχομενό της.
Λόγω της σχετικότητας που προκύπτει με τις όποιες σπουδές που έχω κάνει (γελάει κανείς;), μπορώ να το αναλάβω εγώ. Ο τρόπος δημιουργίας δεν είναι κάτι δύσκολο, θέλει μόνο λίγο χρόνο και ακόμη λιγότερο κόπο.
Απλώς επειδή γνωρίζω οτι οι γνώμες που θα πέσουν για το περιεχόμενο ή το σχεδιασμό θα είναι αρκετά διαφορετικές και επειδή η ιστοσελίδα θα εκπροσωπεί έστω και ανεπίσιμα το χωριό, όσοι ενδιαφέρονται να πούν την γνώμη τους.
Δεν περιμένω πολλά μέσω του blog, θα περιμένω όμως να ακούσω γνώμες κυρίως κατ' ιδιαν ή ακόμη και οταν βρεθούμε στο χωριό. Ίσως μέχρι τότε έχω κάτι να παρουσιάσω!

ΥΓ: Αν κάποιος θεωρεί οτι μπορεί καλύτερα ή αν κάποιος γνωρίζει κάποιον άλλον που μπορεί καλύτερα, τότε κανένα πρόβλημα. Απλώς πιστεύω οτι είναι κρίμα να μην υπάρχει μια ιστοσελίδα για το χωριό.

3 σχόλια:

  1. Εγώ διαφωνώ!

    Αν θέλεις να φτιαξεις ιστοσελίδα που να εκπροσωπεί εσένα ok, αλλά μια γενική που θα έχει λόγο όλο το χωριό για το τί και το πώς δε νομίζω ότι είναι πραγματοποιήσιμη προοπτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eισαι υπερβολική!Δεν μιλησα για όλο το χωριο...
    Ακομα θυμησου πως έγινε αυτο το blog.Το να φτιάξεις μια ιστοσελιδα δεν είναι κατι ιδιαιτερο. Ο συλλογος θα μπορουσε να επιληφθει. Το μονο που θα επρεπε να γίνει είναι να βρεθεί κάποιος οπότε προσφέρομαι εγώ διότι συνδυαζω την αγαπη μου για το χωριό με την φιλοδοξια να κανω αυτην την δουλεια.Ασε που το υλικο θα ειναι standard. photos kai stories...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με την φιλοδοξία να γίνεις πρόεδρος στη θέση του προέδρου...
    ...θα έλεγα εγώ...

    ΥΓ:πονηρούλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή