Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Αύγουστος 2009 και τα καλύτερα του

Κάνοντας την σούμα αυτών των καλοκαιρινών διακοπών ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα. Το πρόσημο θα βγαίνει συνήθως θετικό και βεβαίως πάντα θα συνεχίζουμε το χειμώνα.
Ίσως ακόμα (ακομα...) πολλά εκ των όσων συνέβησαν να παραμένουν νωπά στην μνήμη μας, όποτε είχα την πολλή πρωτότυπη ιδέα να παραθέσω κάποια γεγονότα, ίσως τα σημαντικότερα που συνέβησαν. Θα τα βάλω με κάποια σειρά σημαντικότητας.


  1. Η Δημιουργία (έτσι δείχνει προς το παρόν) Χορευτικού της "γενιάς" που ακολουθεί.
  2. Η Δημιουργία Δική μας (παιδιά έτσι μου αρέσει να λέω) Μουσικής Μπάντας.Please παρτε το λίγο σοβαρά.
  3. Η έυστοχη απο μηχανής παρατήρηση της Νάντιας στην συνέλευση του Σ.Α.Μ. οτι τα μυαλά όπως και τα αλεξίπτωτα λειτουργούν καλύτερα ανοιχτά. Α! ξέχασα να πω οτι εκείνη την στιγμή επικρατούσε η γνήσια Μαυρολιθαρίτικη διαλεκτική.
  4. Εκδρομούλες γύρω- γύρω..
  5. Γιορτή Μπαρδακιού. Καπως έτσι ξεκινάνε οι παραδόσεις.....(εγώ έχω ακόμα τις αντιρρήσεις μου).
  6. Βραδια νεολαίας μετά απο πολλά χρόνια. Παρατήρηση: ποιό πολύ μου άρεσε το "εφέ" με τα κεράκια στις πέτρες.
Αυτά! Δεν περιμένω σχόλια! Ίσως να έβαζα και άλλα αν καθόμουν λίγο περισσότερο.
ΥΓ: Το παραπάνω κείμενο αφιερώνετε στον Πέτρο απο τα Αχαμνά Έβρου, στους έχοντες Μεταπτυχιακό στην μπαλαντέζα στους οπαδούς της Μπόχουμ και στον κομμουνιστή που με βούλωσε κάποια χαράματα στο Μαυρολιθάρι!

4 σχόλια: