Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Ήχοι Του Δάσους...


Μέσα σε όλα τα σημαντικά θέματα που συζητήσαμε χτες βράδυ μερικοί από μας που βρεθήκαμε από κοντά, ήταν και η ιδέα να πάμε εκδρομούλα στο χωριό το Σαββατοκύριακο. Ο moisiodakas με ενημέρωσε προ ολίγου ότι θα παίζει και το φεστιβάλ 'ήχοι του δάσους' εκείνες τις ημέρες.

Οργανωθείτε λοιπόν να ανεβούμε το ΣΚ! Θα είναι ωραία προπόνηση για τον Αύγουστο, θα πάμε και στη συναυλία... και θα μπορείτε να παίξετε και όση δηλωτή θέλετε...

Περιμένω δηλώσεις συμμετοχής!

5 σχόλια:

  1. Θα είμαι και εγώ ...νοερά(Τούρκοι αυτο το Σάββατο που θα έχω υπηρεσια..δεν θα δυσκολευτητε να μπείτε..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί δεν έχουν απαντήσει ακόμα κι οι υπόλοιποι;;;
    Εγώ είμαι μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aspa, ήταν να μην ακούσεις για τον Αλκιβιάδη...τώρα που το έμαθες, ποιός σε κρατάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΩΡΕ... ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΠΑΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή