Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Μήπως εγώ είμαι πιο κοντά στην αρχική ιδέα??

9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, είπα να βάλω μια υποσημείωση ότι δεν είναι και επαγγελματική δουλειά, αλλα ήλπιζα οτι δεν θα παρατηρούσε κανεις αυτές τις...μικρές λεπτομέρειες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την κατανόηση...!

    Υ.Γ. Και για να προλάβω τους επόμενους παρατηρητικούς αναλυτές, ε ναι!, είναι ΚΑΙ το σκανάρισμα στραβό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία, τώρα που έσβησες το πρώτο σχόλιο, φαίνονται ακόμα πιο άκυρα αυτά που έγραψα εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι ακυρα,απλώς δεν κατάλαβες το κύριο σκοπό αυτου του γράφε-σβήσε. Ήθελα να είσαι η πρώτη blogger εδώ μέσα που θα σχολίαζε τόσο πολυ δικο της κείμενο!
    Μπράβο, άξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μην τους ακους εγω πιστευω οτι εκανες καλη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ nadiaki!! Αυτό είναι παιδάκι μου, γυναικεία αλληλεγγύη...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή