Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Ιστορίες Από Τις Κούνιες

Στην ιστορία μου οι κούνιες ήταν ακόμα στην παλιά τους θέση. Πίσω από το μνημείο και δίπλα στις δημόσιες τουαλέτες. Εκείνη την εποχή ήταν πολύ δημοφιλείς ανάμεσα στην κοριτσίστικη κοινότητα οι... γυμναστικές επιδείξεις. Κάναμε ρόδες και κατακόρυφα συνέχεια, όμως το αγαπημένο μας ήταν οι κωλοτούμπες στο μικρό μονόζυγο! Κάθε μέρα μαζευόμαστε όλες στις κούνιες και μπαίναμε στη σειρά, με τη σοβαρότητα επίδοξων ολυμπιονικών. Ένα μεσημέρι πήγα μόνη για να εξασκηθώ και να τελειοποιήσω τη δική μου τούμπα. Καθώς ήμουν κρεμασμένη από το μονόζυγο, ανάποδα, σαν τη νυχτερίδα, είδα από μακριά να πλησιάζει... γνωστός τραμπούκος του χωριού και εφιάλτης των αθώων παιδικών μου χρόνων. Ευχήθηκα να είχα όντως φτερά για να φύγω το γρηγορότερο. Πάνω στον πανικό μου να εξαφανιστώ, προσγειώθηκα απότομα, χτυπώντας με δύναμη το κεφάλι μου στο σίδερο! Το χαρακτηριστικό "γκντουπ" έκανε αντίλαλο και πρόλαβα να ακούσω μερικά από τα ειρωνικά σχόλια που το ακολούθησαν καθώς έφευγα ντροπιασμένη...
Τελικά η εξάσκηση έμεινε στη μέση, έκανα ένα ωραιότατο καρούμπαλο και έφυγα με κατεβασμένο το κεφάλι και πιο θυμωμένη από ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου